blommor och bin

surr surr sa det i blomman :D

jag är rätt trött så jag vet inte riktigt vad jag babblar om hehe....  dagen började iaf med att jag kilade in till stan för att möta upp en gammal kollega som jag skulle plåta. vi knalla ner till spåret vid skanstullsbron och drog av några riktigt najs bilder.... resultatet finns på www.fotografandre.blogg.se

sen mötte vi upp en annan kollega som bor vid ringen... hon bor högst upp så vi skulle få låna hennes tak en stund för lite plåtning.... va rätt högt upp... fan jag fick svindel! jag som har jobbat på höga höjder förut vart en aning ostabil under fötterna hehe. men det gick ju bra! jag lever :D

in på kontoret hungrig som ett jävla djur... precis när jag kom så kom en tjej från ett rekryteringsföretag som jag skulle ha möte med... hon vart väl en smula jätte besviken när jag blåste av hennes förslag mohahahahaha. hon ska inte få tjäna några pengar på mig!

jobba jobba vidare!!!!!

min babe hade haft en riktigt katastrof dag och dessutom va det dax för röda veckan. hon va allt annat än glad när jag snackade med henne....

ja tjejer med röda veckan är ju inte att leka med speciellt inte när dom redan är på dåligt humör : ) påvägen hem bestämde jag mig för att köpa blommor till den som jag älskar : ) 9 röda härliga rosor :D jag älskar henne!!!!!

när jag gled innanför dörren skrek jag honey iam home och skuttade in med en ros i munnen medans dom andra fick ligga och vänta ute i hallen... sen sluttade jag ut igen och hämtade resten och skuttade in igen :D nån vart överlycklig :D

nu ska vi snart bädda ner oss i sängen jag är typ superduper trött! lär bli en låååååååång dag imorgon





Kommentarer
Postat av: Kicki

Aww.. Tänk om man fick den ompysslingen när det var dags för röda veckan. Jag får klagomål på att jag skyller mitt dåliga humör på den veckan..

2009-08-27 @ 08:47:36
URL: http://disposableteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0