DEN MUTERADE MYGGAN!

mamma mia! ja jävlar jag och Millans polare Anja satt i soffan och glode på TV när en fet muterad mygga gled in genom fönstret, den surrade runt mitt huvud, vingslagen känndes ungefär som att en dildo snurrade runt mitt huvud, den va galet stor, den dunkade in i lampan några gånger för att sedan återvända till mitt öra. jag försökte slå bort den med en kudde men den undkom med blotta förskräckelsen....

den slog sig till ro på väggen, jag fixade fram ett glas och tillfångatog den moahahahahahaha, först tänkte jag gasa ihjäl den, eller klämma glaset lite på benet eller göra nått annat kul med den... men mitt hjärta kunde inte förmå att döda den muterade myggan, den kanske har en familj att ta hand om....

jag tog ett papper och vände upp och ner på glaset, och bar ut den på ballkongen och släppte den fri. hoppas han är evigt tacksam för nästa gång hon visar sig här så kommer en tidning att avsluta hennes liv snabbt och säkert!



Nu ska jag kolla klart på criminal minds och sen ska jag återgå till disken, jag fick avbryta diskandet då jag gick i närkamp med en av våra nya knivar,  efter disken ska jag stycka upp 2 KG fläskkarée :D sjukt billigt och sjukt gott! sen jävlar ska jag krypa ner till min babe som ligger och sover och pussa lite på henne :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är en harskrank (stavning?) inte en mygga :)

2009-08-04 @ 19:35:00
Postat av: Angie

Är inte de där en 'Janne Långben'?? =)

2009-08-04 @ 23:24:07
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, det är ju en harkrank. :D Enorma myggor finns dock i Skottland.



Du får ta och skicka bilderna du tog på oss någon dag! :D

2009-08-07 @ 05:15:16
URL: http://filosofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0