DET MORALISKA DILEMMAT!!

YO YO YO Mina grymma läsare hur mår ni? jag mår jävligt trött i skallen! jag och baben ligger och glor på den gröna milen! så sjukt najs film!

Syrran kom upp igen igår och hälsade på :D alltid lika najs att ha henne här! nu är det tomt igen! vi har haft Marias hund stoja ett par dagar! sån underbar hund! igår va vi ute och kastade boll och busade, vi fick sällskap av en pratsjuk husse med en borde collie :D

idag va jag "Hemma" på odenplan. jag va och passade Morris en stund :D min lilla söta kissekatt :D vi myste och busade som två galningar hehe :D kändes lite udda att va tillbaka på odenplan igen. mina härliga gamla hoods! allt va som vanligt, känns alltid skönt att komma tillbaka till odenplan hehe, insupa det gamla lixom :D

Det va när jag va på G hem som det moraliska dilemmat infann sig. jag satt och väntade på att på bussen, i lurarna pumpade P3 ut sköna människor som läste sina klockrena dikter, jag satt där och små skrattade för mig själv. plötsligt dyker en kvinna upp framför mig. tippar på att det är en turist som ska fråga efter vägen...

det va det inte!

kvinnan " skulle du kunna passa den där matkassen som står vid stolpen där?"
jag " eh va?"
kvinnan " ja det är den äldre damens kasse hon som står dör borta vid övergångsstället,har du tid att vakta den?
jag " eh min buss går om 3 min "'
kvinnan " ja hinner du inte så är det inga problem"'
jag tänkte men hon hinner väl hit innan bussen kommer, hon ska endå bara gå 50 meter.

jag tittade efter den gamla damen som nyss börjat " gå" över gatan, jag överdriver inte när jag säger att en sköldpadda med all enkelhet skulle kunna gå om henne, hon tog ett steg var 3e sekund. jag tittade upp mott klockan på bussstolpen tittade på tanten och funderade, räknade ut att det skulle ta henne minst tio minuter att knalla över gatan....

vad skulle jag göra? skulle jag stå kvar och vänta på¨den gamla damen och ivänta nästa buss eller skulle jag ta bussen och skita i att vakta kassen?

jag velade länge och väl. när hon väl lyckats stappla sig över gatan så kom bussen.... det va 15 meter kvar fram till mig och påsen.... mitt beslut? blommsterhandlaren bakom mig fick vakta påsen medans jag klev på bussen....

herre gud! om jag inte kan gå när jag blir gubbe då jävlar tänkter jag skaffa en najs trimmad permobil!


brevid mig sitter min babe just nu och fifinurlar <3 jag är kär upp över öronen i henne :D min kvinna :D min egna älskling min egna sambo min underbara flickvän :D meeee loooooooove you!

Jag och sötnosen Stoja :D



Min babe färgar om håret :D



jag och min snygging :D



hijhih



Syrran :D



Stoja och Maja :D



Trött stoja :P


My babe goes händig :D



Äggis :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0