DIN MAMMA!

Aj aj aj ja jag vet jag har inte bloggat på flera dagar, har vart upptagen med fotograferingar och annat spännande. jag är inte så bloggsugen just nu så det lär väl inte bli nått längre stycke!

jag ska snart glida ut i köket och ta hand om det där förbannade diskberget som skräpar! är det nån jävel som har en BILLIG helst GRATIS diskmaskin till oss? hojta till är fan i ett desperat behov av en!

nästa helg så åker vi på dagskryssning med 'Eckerölinjen! ska bli fett najs att fylla på barskåpet igen'! börjar bli lever torka!

ne nu skiter jag i detta och går och diskar!


Kommentarer
Postat av: yngre och stiligare herr Clarholm :)

Jag hakar! :D

2009-08-03 @ 00:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0