EN RUBRIK SÄGER INGENTING?

inte vet jag! men i skolan lärde jag mig " Aldrig sätta en rubrik innan man vet innehållet" ja jag vete fan vad den här bloggen ska handla om?

förslag?

jävlar inatt va det inga goa grejer! jag vaknade upp av mitt egna gallskrik! väckte såklart min så sött sovande babe! i ren och skär panik låg jag där och skrek och gormade! va ett jävla under att inte nån granne ringde snuten!

vete fan vad jag drömde om men det måste ha vart nått riktigt jävla läskigt!

imorse ja då jävlar tryckte jag på snooooooooooooozen lite för mycket, skulle gå upp vid 7 rycket, baben skakade liv i mig runt 8 tiden " vafan gör du här?" tack för den sa jag och gick upp och satte på en kanna java

det är INTE ofta jag försover mig! när jag väl försover mig funkar jag fan inte normalt! en normal människa skulle stressa sig sönder och samman men inte jag nej nej, jag skulle gå om 20 min, jag tog god tid på mig med allting jag skulle göra, duscha, röka , dricka kaffe ja allt sånt som man ska pyssla med när man går upp normal tid.

Idag blir det finbesök i lägenheten :D vi ska va " hundvakt " åt Marias Stoja! så najs! underbarare hund får man leta efter hehe lär bli roligt :D

mer då? åhfan igår kväll när jag satt på jobbet och tuggade på en penna så skrev min babe att vi skulle prata om nått "mellan 4 ögon" ouf sånt där hatar jag! när nån säger  "vi måste prata inget allvarligt" INGET ALLVARLIGT???! jag HATAR när nån säger att vi måste snacka när jag kommer hem... jag hade 2 timmar på mig att fundera på vad det va som hon kunde vilja prata om? väl hemma så va det ekonomisnack som stog på menyn :D

vad annars då? jooooo vi funderar på att skaffa en liten hårboll :D en söt liten kissekatt! skulle va sjukt najs att ha en liten pälsboll som skuttar omkring i lägenheten och lever rövare hehe! har ju alltid haft katt så det är ju fett tomt i lägenheten!

ne nu ska jag packa ihop mig själv och bege mig hem!

dagens citat! " jag ser ut som ett ruttet äpple men med min personlighet kan jag få vem jag vill"

skål i alla hål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0