ETT AVTRYCK FÖR FRAMTIDEN!

OUF vilken najs dag! vaknade upp runt tio tiden spritt språngande naken i sängen mysigt :D kaffebryggaren puttrade igång ute i köket. idag va det plåtningstime! en forotgraf ute i förorten YAO! Millan polare Sophie stog modell. runt 13 tiden påbörjade vi vår "lilla" promenad...

först till båtvarvet där vi drig några snygga bilder vid bensinpumparna, sen vidare, plåta lite på vägen mot några najs klippor, Sophie fick krypa ner i vattner, vart riktigt bra bilder där

vidare mot en liten strand, där det badades galet mycket och plåtades minst lika mycket!

innan vi gick avlämnade jag ett avtryck för framtiden



några av bilder från plåtningen! resten kommer att finnas på min fotoblogg



ne nu är det dax för bingen! Min babe har lovat mig en liten massage ; ) :D imorgon ska vi upp sjuuuuukt tidigt! vi ska iväg på dagskryssning och fylla på barskåpet hehe!

so long suckers!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0