godmorgon förorten!

kände att jag behövde slänga upp en blogg såhär på morgonkvisten. va en stund sen man skrev nått vettigt, typ samma dag som babe och jag satt på akuten och ugglade med hennes rygg. satt och skrev en blogg på luren som jag inte orkat skriva av än men ja ska nog slänga upp den under dagen, för alla vet ju hur kul det är att sittta på akuten mitt i natten!

jahapp fan är sommaren verkligen slut nu? vaknade upp vid 7 rycket och kände hur kallt det va i sovrummet. satan i gatan ville bara krypa längre in i täcket. babe låg och snarkade så hon besvärades nog inte av kylan.......

hehe hon är föresten handikappad :P hon kan inte låta bli att skada sig! nu har hon lyckats döda sin fot så hon hoppar runt här hemma på kryckor. jag funderar på att ta hem mina kryckor från jobbet idag så kan vi ha kryck fight i vardagsrummet!

igår åkte oxå syrran och hennes polare hem så det känns en aning tomt i lägenheten! buuhuuuuu!!!!

Ne nu ska jag kila ut och ta en kopp java och en cigg

c ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0