har jag någonsin sagt att jag är normal?

mmmm det e fan sant snön bara vräkte ner som fan idag, tog så mkt jag kunde o kasta snöbollar ända upp till månen, på månen träffade jhag gubben i månen som blev sur på mig o kasta en snöboll tillbaka o den träffade min näsa så jag började blöda näsblod, spå mkt näsblod att jag kunde ro hem till göran person där han satt o virkade små tumvantar åt sina grisar för dom sa att dom frös om fossingarna, jag kunde ro tillbaka i mitt näsblod senare på dagen, jag bestämde mig för att kasta en isboll på gubben i månen o då trillade han av det e därför det inte e nån måne idag, så allt är mitt fel att det är så mörkt o att vargarna inte kan aooooooooooo mot månen, o då kan vargarna inte jaga o kan dom inte jaga så ja ni vet o i slutändan så dör allihopa på hela jorden jag e trött

Jag har fortfarande inga kallingar på mig :D rysligt skönt :D hahahah

jag är sjukt trött

jag älskar min babe

jag ska sova nu eller läsa i min spännande bok

jag ska pussa på min babe

godnatt

Kommentarer
Postat av: Angie

Japp. Nu har det brunnit i huvudet på dig... På riktigt... ;-) =P Hihi haha!

2009-08-05 @ 01:07:49
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Titti

Mmm André vad va det jag sa till dig igår hahaha =)

2009-08-05 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0