JAG HAR INGA KALLINGAR PÅ MIG!?

vad har du inte på dig denna varma sommardag?

pang poff SMACK!  sa det bara och poff så va det fett med sommar igen!  sjukt engannajs! synd bara att min babe har börjat jobba igen! när jag klev ut ur duschen idag palla jag fan inte dyka ner i kalling lådan och fiska upp ett par kallingar, så jag kör på naturella nutte idag :D för mycket inormation? DET SKITER JAG I! MOHAHAHAHAHA mini Bengan får sin frihet och han verkar glad över det oxå!

Okej vad har hänt dom senaste dagarna?

i går låg vi bara hemma och jäste som värsta degklumparna på söndagar är det tillåtet att bara va degklump deluxe!


I lördags va det ju dax för prideparaden! jag och baben mötte uppe maria och kaffetanten för att glo på paraden, jag skulle plåta som vanligt. tåget va rätt najs men jag tyckte fan det va sämre drag än förra året och mindre människor.... men det vart en jääääääääävla massa bilder! typ 1000 st totalt, vi stog inne vid kungsgatan så när tåget va slut så genade vi ikapp tåget vid slottet typ. vi hoppade in och joinade, men det tog en jäääääääävla stund innan vi hittade en vettig del att haka med.... vi knallade fram till Tanto där vi självklart dog! sen hem och lata sig på soffan.... senare va det dax för en fet omöblering i vardagsrummet. vart riktigt jävla najs!

i fredags så hade vi en plåtning med Millans systerdotter, gick sjukt jävla bra!

bilder från både pride och plåtningen med steffie kommer upp här efter att dom är färdigredigerade och klara :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0