TIDEN GÅR FORT!

Idag har jag och min babe vart tillsamans i 3 månader! det känns absolut inte som 3 månader, det känns som betydligt mycket mycket mer! men det ör helt fantastiskt underbart!

3 månader är inte lång tid jag vet, men det har vart 3 helt underbara månader! förlovning, samboliv och allt annat härligt som hör till! aldrig att jag trodde för 4 månader sen att jag skulle ha flyttar från stockholms city till förorten och ha en ring på fingret.

jag älskar dig min lilla babe! du är helt underbar! mitt lilla underbara minfält <3

Igår va det party party! Vi hade en riktigt härlig KKF med massa härligt folk och massa alkohol, lite för mycket för vissa hehe. I vanliga fall är det jag som är full som en kastrull nu va det min babe som tog den platsen, det tog sin lilla tid att komma hem, hon studerade många fina papperskorgar på g hem haha så sött :P

av nån skum anledning spydde jag som en gnu när jag kom hem oxå! undrar om det va nått man käkat eller om det va mängden alkohol som vi fick i oss?

Bakfull och jävlig kom jag till jobbet vid 14.30 idag, tillbaka på jobbet efter 3 veckors underbar semester! nu gäller det att styra upp kontoret och försäljningen som just nu är en katastrof :D men jag tror säljarna är glada att ha mig tillbaka för vi säljer som fean idag hihihihihi

ne nu har jag ca 2 timmar kvar sen ska jag gå hem och mysa ner mig med min babe! over and out biaaaaaacthes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0