VÄLDIGT MYCKET JÄTTE VIDRIGT!

okej jag jobbar på kontor! på kontor ska man slippa göra äckliga saker! på kontor ska man sitta bakom en hög med pärmar och se viktig och upptagen ut, på kontor ska man dricka kaffe och snacka skit med kollegorna, på kontor ska man sortera papper så att man kan se ännu mer viktig ut, på kontor så ska man inte göra äckliga saker, på kontor finns det städare det har inte vi så det är jag som får göra äckeljobbet!!!

vad kan va äckligt att göra på ett kontor förutom att torka rent toaletter från kollegor som bajsat snett?


JO TÖMMA DESSA FÖRBANNADE STORA FIMKORGAR VI HAR PÅ GÅRDEN!

Ni vet sånna där stora jävlar som fungerar som papperskorgar oxå! två sånna har vi, en smula överfulla så ja det va bara att gå ut och börja tömma! jag hade Hanna i örat som garvade när jag höll på att spy av lukten av 3 veckor gamla blöta fimpar, bananskal, rutten sallad mm mm dessutom kröp det massa okända konstiga djur i dom!



man kan behöva ett ljus i mörkret på gården tack så mycket lampan!

 

Kommentarer
Postat av: Garnet

Jag är grymt avis på dig ab... verkligen.

2009-08-28 @ 01:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0