2a NATTEN I RAD!

Här sitter jag på kontoret och snurrar på kontorsstolen med en penna i munnen och fiffinurlar för mig själv, det är ett läskigt lugn på kontoret just nu tyvärr! jag har pillat i mig lite av lunchlådan till frukost kände att jag behövde fylla min lilla mage med nånting : )

För andra natten i rad har jag nu drömt att jag är en hemlig agent i ROM! samt att jag är en kombination av Bear Grylls och bartender, bear grylls gör bla tv programet " Extrem överlevnad " på discovery

Men som sagt jag är i mina drömmar en hemlig agent som far omkring i lång läderrock med tillhörnade hatt och cigarr i en skruttig gammal Lada, jag får diverse uppdrag från USA som jag ska genomföra, inatt skulle jag rädda en kattunge från en clown,

i den underbara kombin Bear Grylls och bartender så jobbar jag på en finlandsfärja, det kan va så att jag är nån variant av Färjan Håkan :P men jag blandar iaf drinkar upp på skorstenen, sen när färjan ska angöra hamn så tar jag min ryggsäck och kniv och hoppar i vattnet med alla kläder på, på kajen försöker jag göra upp eld för att hålla värmen!



Vad har du drömt inatt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0