Den orakade sanningen

Jag har inte orkat raka mig på över en vecka, mitt skägg växer som okontrolerat ogräs en varm sommardag!
efter 3 dagar brukar jag ha en ganska sträv matta om jag inte rakat mig, så ni kan ju själva lista ut att jag idag ser ut som ett murveldjur

för er som inte vet hur ett murveldjur ser ut så ser dom ut såhär!



Jag funderar på att raka mig först på Söndag!

Det va tufft att kliva upp imorse, babe är hemma idag så hon låg och sussade så sött när jag med yrvakna ögon knallade upp och gjorde iordning kaffet, tror ni att jag ville gå upp i kylan? nej jag ville ligga kvar och värma mig med underbar kroppsvärme!

hon är så söt när hon sover :D



ungefär såhär söt fast sötare :D

Ne nu ska jag gå och prata lite med kaffemaskinen och se om den har nåt vettigt att säga!

Vi hörs!

klart slut varulvstjut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0