EN RAP, EN FIS, EN PRUTT

RAP FIS PRUTT, PRUTT RAP FIS, RAP, PRUTT FIS PRUTT PRUTT RAAAAAAAAAAAAAAAAAP!

nog för att jag är ärligheten själv och tycker att det är självklart att jag ska dela med mig av att min mage har vart en katastrof dom senaste dagarna, fyfan magknip till tusen och ett x antal rundor på muggen! jag mår iaf bra i magen nu till skillnad från min kära sambo.

fast jag tippar på att det va det mögliga brödet som döda min mage, vad det är för fel på min kära babe vete fan !

____________________________________________________________________________________

Så nu är äntligen iron maiden nerladdad och klar :D imorgon bitti sja jag njuta av grymt härlig musik OM jag kommer upp i tid!

Imorse vakna jag till liv när babe lägenheten nån gång runt 6 snåret, kände mig ganska pigg MEN det va ju en stund till klockan skulle ringa så jag somnade om, Självklart snoooooozade jag en gång för mycket!!! 08.45 alltså ganska precis när jag i vanliga fall ska va på kontoret ringer Millan!

några långa barnförbjudna ramsor senare satt jag grubblandes i soffan med en kaffekopp, jag HATAR att stressa på morgonen och kontoret klarar sig en stund utan mig, vart bara en timma sen typ :P

iövrigt har dagen flytit på som den ska och jag funderar nu på om jag ska slänga mig i säng och läsa en stund och förhoppningsvis komma upp imorgon!

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0