GE MIG ENERGI!!!!!

Fyfan vete fan vad som händer! men den senaste månaden har jag vart sjuuuuukt otaggad, energilös, orkeslös, Man försöker tagga till men man kommer inte upp i den nivån som krävs för att det ska bli så bra som man vill!

Till och med när nån frågar om man ska med ut på krogen, jag känner mig rå taggad under samtalet men nån timma senare totalt otaggad,

Ikväll skulle jag till Robbans klubb, kännde mig råtaggad öven fast jag saknade pengar, skulle vimmelplåta lite, Knallade som en glad skolflicka längs lilla nygatan, men utanför liffy tappa jag den där energin som jag hade,

Jag tror att jag skulle behöva en redigt fet vitaminkick!!! bara pumpa i mig massa massa vitaminer av alla de möjliga slag! POWER UP! Den här jävla mörka hösten är fan inge bra för mig! jag behöver SOOOOOOOOOOOOL!

 

Idag satt jag och fiffinurla på jobbet och förundrades hur sega alla radiokanaler va, kl 6 bytte jag över till min favvokanal VINYL107! jävlar vilket ös det kan bli på mig om dom lirar rätt musik

MEN från kl 18.00 till 21.10 lirade dom BARA julmusik!!!!! jag kände att det kanske va en smula för tidigt för det!

Hahahaha kommer ihåg mina och Robbans vinyldagar! vi kunde sitta på min ballkong hela dagarna och röka, dricka kaffe , snacka skit och lyssna på vinyl 107 hela jävla dagarna! fan va najs det va! goa härliga tider!

ska se om jag kan gräva fram lite gamla bilder från den goda tiden :D


Nepp här blir det inga barn gjorda bokstavligt talat!

Tyvärr fick min kvinna besök av tant röd igår : ( så ingen bebbe denna månad heller ! BUHU!!!!
just det apropå det här med kids så ska jag på dop nu i helgen och plåta :D det är en gammal tjejkompis som ska döpa sitt barn och ville ha mig som fotograf och det säger man ju aldrig nej till :D

Ne nu blir det en garre på ballen med en skvätt whiskey och lite mys med baben!

so long fuckers!

ÄSCH här kommer några bilder från dagskryssningen vi va på i helgen : )

   
Vackra grimage klubben jag, Millan och Ida :D 

 

jag fick en roooooos av min babe <3
 


Man måste granska taxfree katalogen massor :D



Båten tutade hela tiden i den täta dimman :S

 



Som vanligt va bussresan hem en klass för sig




Kommentarer
Postat av: Jag

I genomsnitt tar det 7 mån för en kvinna att bli gravid så misströsta ej :)

Jag och min man har försökt i över 1 år.. Riktigt tungt :(

2009-12-02 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0