JAG KUNDE INTE FLY!

Tjoho alla glada! Mår ni bra? det är ju för feeeeean freeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!! Ännu en vecka som har försvunnit på 2 röda sekunder! helt galet va tiden går fort nu!

Igår kväll åkte jag och hämtade en söt labrador som jag och babe skulle passa under kvällen, natten och dagen, ett riktigt litet charmtroll tycker jag :D för att slippa åka runt halva stan med tuben tog jag 4ans buss till hornsan, en resa som normalt tar tio minuter! Det va så mycket trafik så att det kändes som att vi åkte bakåt i tiden, va helt galet!

07.26 klev jag upp ur sängen, satte på kaffebryggarn, ställde mig och tittade på Karlsson som stog och viftade på svansen och la huvudet på sned, 07.30 va jag utanför dörren hängades efter en pissnödig labbe :P

under min lilla promenad kom jag fram till att jag INTE tänker skaffa hund igen, att gå upp snor tidigt i regn och rusk är ingenting för mig! har ju haft hund förut men nu får det nog vara!

OM jag/vi inte skaffar en stor tomt där man bara kan släppa ut hunden!

katt 4 the winn!

Vad kunde jag inte fly ifrån då?

Jo när jag efter mycket om och men och sega tunnelbanor så klev jag av i gamla stan, jag tar en väg upp där det inte går så mycket folk och man krockar aldrig med någon heller!

Denna gång va ett undantag, när jag kliver upp för trappan ser jag ett stort turistgäng med stora kartor i händerna! Jag letar alternativa flyktvägar för att slippa fångas in i hjorden av turister, FÖRSENT! en av dom såg mig och kastade sig nästan över mig för att få vägbeskrivning.

tysk turist på knagglig engelska kl 9 på morgonen VS Svensk orakad förotosbo kl 9 på morgonen
?0-0?

jag va trött, jag mummlade en vägbeskrivning på knagglig morgonengelska och gick iväg, undrar om dom hitta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0