MIN FÖRSTA JUL I FÖRORTEN

Swopp sa det bara så va man insöad :D det tog två dagar sen jävlar va det full vinter hur underbart är inte det?!! otroligt nog tycker jag SL funkar som dom ska funka :D wow!'

Det här blir min första jul ute i betongen! Det trodde jag aldrig! för ett år sen låg man i soffan inne i stan och fiffinurlade på vad livet hade att erbjuda! Vad skulle hända? 1 år senare ligger man i en soffa ute i förorten tillsamans med min babe, bor i en kalaslya med henne och njuter av livets goda :D

jag har nostalgitrippat i 2 dagar nu! igår lyssnade jag på metallica nothing else matters vilket fick mig att tänka på "the old days" Vi bodde ett gäng hos min polare Danne under flera månader, vi chillade, festade, snacka skit, drack kaffe, pantade burkar för att köpa snabbmackaroner, vi låg ofta i soffan och bara njöt av sjukt härlig musik! jag satt på tuben när jag hörde låten! När jag blundande så kände jag verkligen hur alla låg utspridda i sofforna och njöt :D fyfan vilka härliga tider :D



tyvärr finns det inte så mycket bilder kvar från den tiden då dom flesta har försvunnit i datorkrascher men det finns en hel del film som jag säkert kan fixa bilder ifrån :D

ne nu är det dags att bädda ner sig! imorgon måste man va pigg och glad för då väntar julbord med jobbet :P lär bli en intressant upplevelse med många intressanta människor :D haha!

hoppas det snöar på som fean under natten!

over and out från förorten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0