ÄVENTYR I FÖRORTEN!

ja yes ja idag har man flängt tunnelbana som vanligt då! Babe sov lite länge imorse så hon fick kasta sig upp och springa till tuben, men hon hann :D Nu har hon vart ute på äventyr :D hon har iof inte kommit hem än men snart :D jag saknar min lilla hoppetoss! 

själv har jag vart och hämtat en soffa till, en riktigt fet soffa, jag har boat in min plats här i vänstra hörnan :D fick hjälp av en gammal kollega att få hem den, gick jävligt bra, men fick skruvas isär lite innan den kom in genom dörren hehe.

har inte gjort så många knop idag. laddar om batterierna bara :D 11 dagar kvar tills jag ska börja jobba igen, gott om tid att hitta på massor på! synd bara att babe börjar jobba nästa vecka igen....

imorgon ska det plåtas som aldrig förr :D ska bli riktigt kul :D

ses om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0