DU LUKTAR SVETT BRUSCHAN!


 

Andra dagen ute i förorten nu

Igår så skulle jag ta mig hem från jobbet! Jag jobbar ju i Gamla stan så det naturliga valet för mig när jag åkt hem till odenplan är ju att ta tricken hem till odenplan ( grön linje) Nu bor jag ute i Sätra vilket betyder röd linje.

Självklart har jag ju inte vant mig vid att åka the red line än så jag spatserade upp på perongen mot odenplan, upptäckte såklart mitt misstag rätt så snabbt och gled ner igen och upp på rätt perong, undrar hur lång tid det tar innan man inte åker fel?

Vad är grejen med folk som inte duschar?????

När jag väl satt mig på rätt tåg kliver en kille på och sätter sig framför mig, en svett ODÖR utan dess like letar sig upp till min näsa! ni vet den där stickande kännslan som kommer när nått luktar riktigt jävla illa! Jag hade god lust att luta mig fram och viska lite lätt "hey du luktar svett bruschan kanske kan duscha ?"

Det är ju inte första gången man stöter på dessa svettlökar, nästan varje dag känner man den där lukten som gör att man vill kräkas typ, tom den berömda pissmannen luktar godare nästan!

jag är nöjd så länge jag inte står i en fullproppad vagn med en svettig stinkande armhåla uppkörd i näsan!

Okej efter min traumatiska svettfärd så kom jag till ICA i Sätra centrum, det här med att lära sig hitta rätt i en ny affär är helt galet! jag har ju nys lärt mig att hitta rätt på ICA supermarket vid odenplan och nu ska man lära sig en ny affär,
Jag hittade iaf det jag skulle ha!

kollade in sätra frissan oxå måste ju se va dom har för prisklass! billigt billigt billigt 140 svenska pengar för en herrklippning det är grejer det! undrar va min framtida frisör heter?

Vad tippar ni på? min klassiska frisör heter Arne men jag bytte sen till Achmed han va billig,

rullade hem hem sen till min babe som stog vid spisen och hade maten klar när jag klev innanför dörren och utropade "honey iam home" sinnesjukt got käk

Sen va vi tugna att inviga lägenheten med lite inflyttningssnusk! UNDERBART!' mer om det finns att läsas om i Millans blogg

Sen fick jag stans härligaste ångest! jag skulle blogga men eftersom att mitt minne är kortare än min lilltå nagel så hade jag glömt bort lösenordet till både mailen samt den här bloggen, jag tänkte och tänkte och tänkte men inte fan kom jag på nånting, jag gav upp! nu när jag kom till jobbet så visade det sig att jag gjort en felstavning typ hehe så jävla illa!

jag börjar iaf mer och mer känna mig som hemma i lägenheten! mer om det i kommande inlägg!

förortsmåsarna lät inte lika mycket inatt! men vad är det för idioter som tutar mitt i natten utanför mitt fönster?

bilder från gårdagen

Det är nån som är kär tydligen



Babe visar stolt upp det meterlånga kvittot efter en shoppingrunda i skäris


Sa jag att vi va charmiga?


Lösenordsångest på hög nivå!


Jag har funnit min plats på ballkongen men jag måste slåss om den med babe :P

Kommentarer
Postat av: steffie

hihihihi oj ni måst eha dte br ai den nya lägenheten :D

2009-07-18 @ 16:02:19
URL: http://steddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0