EKONOMISNACK I FÖRORTEN OCH EN GNUTTA GALENSKAP

Det här med nattbloggandet kanske är min nya grej, man hinner ju aldrig blogga på dagtid, idag har jag legat som ett kolli i soffan fet & bakfull och jävlig!

Igår så va det dax att bege sig så långt ut i föroten det bara går typ, läääängst ut på farliga galna röda linjen, Jag, Millan, Jokke och Maria skulle ut till förortshaket Bocken för en redig kväll! Maria och Jokke dök upp här hemma,

Millan hade dagen innan agerat min frisör och klippt mig jävligt stiligt, men hon tyckte att det va lite naggigt så Jokke fick rycka in med trimmern, Efter nån timmas väntan på dom SL hatande galningarna så va det dax för håret att ryka....

Jag fick stå lutad över ballkongräcket medans Jokke styrde trimmern med säker fyllehand,

Här har ni förloppet

      

Millan tyckte jag såg ut som en cancer sjuk mupp haha!

Sen bar det av mot Norsborg och lokalhaket Bocken! Millans polare Sophie har nyss börjat jobba där så vi skulle suporta henne hehe....

Jokke stog för notan och såg till att vi inte vart torra i halsen, Rätt som det va så hörde jag André & Jokke i högtalarna, Nån jävel hade skrivit upp att jag skulle upp och sjunga karaoke!!! JAG SJUNGER ALDRIG!!!!!!!

Tur att jag hade sprit i kroppen! Kung i baren med Uggla och den kan man ju nästan utantill haha :D inte världens bästa sångröst men fan det gick endå!

kvällen rullade på och drinkglasen fyllde vårt bord! Min babe sjöng helt själv oxå!!! fantastiskt bra ( nästan lika bra som jag ;) ) hihihi

sen vart det hemgång! ett lättare kaos utbröt nere vid tuben men det tänker jag inte gå in på!

Dagen då? Jag vaknade upp runt tio rycket fortfarande full och jävlig! porppade i mig ipren och kaffe och gick igenom kvällen med min snygging på ballkongen :D

Vi vandrade upp till centrum och shoppade cigg och sen bar det iväg till Millans morsa för att få hennes arm undersökt : ) ingen fara på taket!

Sen jävlar vart det bergsklättring på hög nivå! eftersom att vi ska plåta Sophie imorgon så kilade vi upp till vattentornet. tror ni vi tog den lättaste vägen upp? HEEEEEEEEELL NO!!!! uppför berget, min klätterförmåga är ju på topp såhär dagen efter, men efter mycket om och men och djupa sukcar kom vi upp och såg att vattentornet va inramat av ett äckligt staket som förstörde min fotoidée totalt!

vi vandrade ner för en väg som vi hittade och vandrade hem! på g hem såg millan ett rådjur som stog och käkade vid vägen, jag va snabbt uppe med kameran, tror ni inte batterifittan är slut? jag tar ut batteriet och tappar det i en buske samtidigt som det hungriga rådjuret hörde oss och skuttade iväg, men jag lyckades iaf få ett kort :D mitt första rådjur på bild haha :D

OUF nu när man bor sambo och bor eget måste man ju tänka ekonomiskt, det har jag inte gjort på 26 år typ :P Min babe styrde upp en snygg budget som såg rysligt bra ut :D  vi va rysligt sugna på pizza så upp till pizzerian ! på g upp bryter vår första ekonomiska diskution ut! det känndes faktiskt riktigt kul att diskutera pengar sådär!
 
nefan ska inte tråka ut er med mer babbel jag måste fan göra kortare bloggar!!!

lite pics från gårdagen då

            

mer bilder kommer att finnas på bilddagboken Bengan83!

ses i dimman!
 

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Det va enligt mig en grym kväll som jag sent kommer glömma, och det är inte bara för att jag fick min arm avbiten =P hahahaha, JAAA, JAG KAN SKRATTA ÅT DET REDAN I DAG!!!!



Vem vann vår lilla ekonomi diskution då??? ;-)

Det fram gick lixom inte i inlägget ;-)



Älskar dig som jag aldrig älskat någon förr!!!!

2009-07-27 @ 01:03:12
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0