finbesök på odenplan!

Ja yes ja! jag är tillbaka på odenplan :D iaf på finbesök på Marias jobb. Hon jobbar på hunddagis så jag är omringad av små konstiga hundar, noll koll på vad det är för raser men söta är dom iaf :D

Känns rätt nice att va tillbaka i sina gamla hoods! Jag ska "hem" till Hagagatan och hämta lite post och grejer... eller rättare sagt kärleksbrev från kronofogden :P

Maria sitter och äter kött och potatis krocketer det ser jätte gott ut!!!! undrar vad jag ska äta? en blodig biff med potatis skulle ju inte sitta helt fel just nu!

Maria hur går det med min blogg?

Detta är internt mellan mig och Maria så tro inte nu att jag tappat det lilla förnuft jag har kvar!

När Hamstern upptäcker att sandbadet är fullständnigt utspritt över hela buren skriker den lilla hamstern till sina hamstervänner FUCK OF AND DIE!!!!!!!!!!! o sen springer han in i sitt lilla rör o skakar av ångest.

åh va i hela helvetet menas nu med detta? ( sluta garva Maria) vadå fuck of and die!??

Efter ett någurlunda långt samtal med Maria så har vi kommit på vad man menar egentligen när man säger puss o kram till nån man tycker mindre om.

Näst bästat citatet genom tiderna i Bengans värld är Puss o kram " fuck of and die" tack Maria för d =))

exempelvis avslutar ett samtal "men aja vi hörs väl då puss o kram" det man egentligen vill o säger e bara fuck of and die! som då oxå måste utalas på sitt egna lilla vis =)

Ne nu ska jag ta och släpa ut Maria på en till cigg och sen ska jag börja röra mig "hem"

fuck of and die!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0