förortstvätt & pengatvätt

Jag och min snyggng kollar på Big Brother andra säsongen, Carolina gynning sitter i bikten och ser jätte tråkig ut, jag tycker inte alls om henne uschabuscha! första säsongen va helt klart bäst :D förut kunde jag lätt tänka mig att va med i BB, glida in i huset va där några veckor och verkligen va pest och pina och göra livet sjukt surt för alla andra i huset :P jag tror jag skulle passa bra in där eller vad tror ni? jag skulle iof inte söka om det kom en del till men endå :P

just nu sitter jag i fotöljen och bloggar lite medans min snygging sitter på golvet och ser snygg ut och viker tvätt, vi hade tvättstuga idag, jag tycker att det är najs att tvätta MEN nu är det ju så att tvättstugan ligger 2 gårdar bort! det är sjukt jobbigt!!!!! Nu är det INTE så att jag är en mansgris som sitter med fötterna på bordet i ett skitigt vitt linne och dricker öl och låter min tjej göra allt jobb, jag får INTE hjälpa till, det ska va snyggt och rakt och stiligt. hon är för söt :P

vi snackade lite med grannen brevid oss som berättade den glada nyheten att vi ska få tvättstuga i huset :D sjukt skönt! för jag tänker fan INTE springa 2 gårdar bort i vinter när det är slask och galenskap! usch!

vad har hänt idag då?

Min lön kom in idag så jag fick känna mig fett tät i en timma innan det va dax att betala hyran då va det inte lika kul längre, efter hyran va det dax att spendera mer pengar, vi åkte till skärholme och storshoppade på överskottsbolaget och Lidl! massa bra grejer införskaffades :D

shoppa lite nya kallingar :P Millan tycker inte att mina lufthål är så snygga hahaha :P grabbar måste ha lufthål eller va säger ni mina gudmoliga bloggläsare?

jag har vart hos Robban en sväng idag oxå drog ett parti fifa 09, jag fick stryk igen! *suck* fick iaf in några snygga nickmål! :D

ne nu ska jag sätta mig på golvet och fixa mina strumpor för dom får jag iaf sortera själv haha :P

ses folket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0