JAG OCH MINA FANTASIER!

Jag vaknade upp imorse av att min kollega ringde mig, jag är för övrigt inne på min andra semesterdag, han sa att han va magsjuk och erbjöd mig tusen spänn för att komma in och jobba, inte ens en tusenlapp extra kunde få mig att åka in! hade han höjt med en tudenlapp till hade jag garanterat åkt in och jobbat!

senare på dagen så va jag på G hem till Robban för en redig dos kaffe och några omgångar FIFA09! jag har åkt på storpisk hela året vilket är sinnesjukt! jag dominerade ju fullständigt 07an och 08an! nere vid tuben står en påse precis på kanten av perrongen, jag tycker det ser misstänkt ut och lunkar fram, i påsen står en termos typ, min första tanke va att det säkert va en bomb i, Jag målade upp 4 olika senarion i huvudet, det ena va att den kunde explodera vilken sekund som helst typ spränga hela stationen

den andra va att den va fullproppad med spikar och annat vasst som skulle penetrera mig till döds! jag sökte skydd bakom nån plåtvägg i väntan på att tuben skulle komma, sen kom jag på att den säkert skulle explodera när tåget kom in, jag väntade emd spänning men ingenting hände, tråkigt nog för jag ville ju plåta katastrofen!
Den misstänkta bomben



jag torskade två matcher Fifa hos robban den sista matchen va grymt tät jag tryckte in kviteringsmålet 2 min innan full tid, såklart klämde robban in 3-2 målet med 10 sek kvar! det sög pung!

på g hem shoppa jag mjölk på ICA! jag HITTADE mjölken på stört denna gång utan att springa runt halva affären som en halshuggen höna!

Har vart en rätt chill kväll sen jag kom hem! Millan har kirrat med bloggar och grejer och jag har fixat bilder, har ju en annan blogg www.fotografandre.blogg.se nu på nattkvisten så frågade hon om jag va redo att se " en annan sida av henen" fantasin tog ju fart, Min första tanke va att hon nog skulle visa nån grym sexleksak, sen funderade jag på om det kanske skulle va att hon skulle glida ut i nya snygga underkläder, det kanske va att hon skulle dra av en riktig brakskit, eller att hon skulle förvandlas till varulv,

hon snurrade på sin dator och visade en bild på henne! Ohla la la sjöng det i mitt huvud, hon gick ut och rökte och jag njöt av en sjukt najs syn, aj aj aj man blev ju allt annat än Osugen på snusk! riktigt snygga bilder *dreggel*

SEXY!!!!



 

Nu ska jag ta hand om disken! kan nån jävel baxa en diskmaskin och en tvättmaskin åt mig? när ni endå håller på behöver jag en ny kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0