JAG SOM VA SUGEN PÅ EN VURRE!

jag saknar en grill i Sätra! en sån där riktig tung förortsgrill med en stor fet kille som heter Hassan som äger grillen, helst ska han va orakad och ha en sjukt stor mage, jag va fett sugen på en korv igår när jag satt och ugglade i centrum en stund och väntade, nån stor och tyng sätra bo som kan styra upp en skön grill!

jag saknar oxå ett systembolag! eller det kanske är nån lirare här ute som har ett spritlager hemma som man får gå till och shoppa? känner ni nån?


 

 

funderar på att kapa barret idag! raka av mig allt hår, mitt hår växer satan så jag lär ha återfått mitt hår om typ 3 veckor haha. ne nu ska jag duscha och sen pya in till Robban och spöa honom i Fifa!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det finns ju ett systembolag i Skärholmen så sååå jävla långt bort äre inte ;D

2009-07-29 @ 14:01:17
URL: http://lizoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0