jakten på dom försvunna pillerna

igår kväll medelade min babe att hon tappat bort asken med p-piller, eftersom att hon skulle va borta under dagen så ville hon att jag skulle leta upp dom. jahapp vart börjar man leta då? jag har letat i alla 3 badrumsskåp, hitta inget, jag har letat i troslodår, bh lådor, strumplådor, jag har letat i jackor, i väskor i påsar i kartonger, jag har fan t.om letat bakom tv,n! dom finns ingenstans,

eller jo det gör dom säkert på nått jävligt fiffinurligt ställe som hon kom på när hon la dom på det där fiffinurliga stället.

jag ska fiffinurla en stund till innan hon kommer tillbaka, sen ska hon fan få leta själv!

jag har vart huslig och diskat och slängt sopor än så länge, nu tänker jag sätta mig på ballen och tända en cigg och dricka kaffe och spana på mina trucker flator till grannar.

sen ska det fixas med sladdar!

over and out !

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hmm.. Kanske blir barn snart ändå då? :P

2009-07-29 @ 15:34:38
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0