STOCKHOLM I MITT HJÄRTA!

Ja yes Ja!!! Lasse Berghagen pumpar för fullt ur våra högtalare här i förorten! kan det bli mer svensk sommar än så? svaret är nej! dessutom står min snygga tjej och fixar svensson maten köttbullar och potatispos i köket, ahh sjukt najs!

jag bloggade ju inte på hela dagen igår hade fullt upp med diverse prylar, men nu kommer såklart updaten från gårdagen,

vad hände igår då?


1 :jag vart verbalt uppläxad av en gammal gubbe på tuben

2 : Fest och galenskap och bockhoppning

Jag skulle in till stan och kirra pengar, satte mig på tuben och drog iväg. Nånstans på vägen klev en gammal gubbe på med grått hår och höraparater samt glasögon lika stora som fotbollar. Jag hade skickat ut mass sms för kommande party senare på kvällen, leverans rapporterna och medelandena duggade tätt, jag hade skön musik i öronen så mobilen lät satan för varje sms som kom in, jag såg att gubben pratade med mig, jag drog ur lurarna ur öronen och sa " va?"

Gubben " Måste du ha på den där jävla aparaten den låter så jävla mycket!!" sen började gubbfan beklaga sig om dagens ungdom och började smått läxa upp mig, kommer fan inte ihåg va han sa men jag suckade iaf djupt och tryckte in lurarna i örona och sa " jag ska av om 2 stationer så du får glatt stå ut"

Väl tillbaka i förorten med 3 bolagskassar med öl, cider och whisky så inväntade jag, Millan, och Sophie Robban som skulle glida över och käka middag,

Robbans dag va allt annat än bra så när elledningen vid liljeholmen rasat ner så va han inte på sitt bästa humör direkt hehe,

när vi käkat klart bar det iväg mot stan och KK ( kajkanten) där flödade ölen och cidern ner i våra halsar ungefär som att vi vart utan dricka i 3 dygn. sjukt najs och bara sitta och snacka skit som vanligt och glo på alla idioter som kommer in med båtarna som absolut inte borde ha båt, vi fick sällskap av nån lirare på en båt nån timma, rätt skön snubbe men han hade fan värre fiskminne än va jag har, tog 5 min sen hade han glömt bort allt jag sagt :P

framåt småtimmarna vart det hemresa med sista tuben, jag , robban,millan och sophie sat och fyllekäkade och glodde på Yrrol :D sen dog vi allihopa :P

Idag har vi bara skridit runt i lägenheten hela dagen och bara vart, jag är typ fortfarande bakfull och känner av den underbara huvudvärken som ligger nånstans och skräpar,,,

Ska kila upp till centrum strax och styra upp nikotin, sen blir det barnfilm för hela slanten hahah!

CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0