TVINGA KVINNAN ATT FÖDA!

Okej nu snurrar det grejer i Media som aldrig förr!

1 svininfluensan

2 Miachel Jackson är mördad

3 tjejer ska tvingas va gravida

Jag vaknade upp i nån slags tung whiskey bakfylla imorse, knäppte på kaffebryggarn och drog igång datorn, Aftonbladet snurrade upp, som vanligt bläddrade jag sidan ner för att kolla vad det va för slags nyheter som skulle präntas fast på min näthinna!

först såg jag rubriken  " Ingen abort om pappan säger nej"

"nytt lagförslag ska tvinga en kvinna att föda - om inte fadern skriftligen godkänner abort"

vad är det här för sjuk jävla grej???? vad pysslar dom med därborta i USA? undrar hur dom mår?

men nu till er kära bloggläsare vad tycker ni om det här?

Sen har vi MR MJ som man tror nu är mördad

jag tror fortfarande att han lever och att det hela är en stor PR pryl

hetaste ämnet just nu är ju svininfluensan allt fler och fler drabbas, media skruvar ju upp det här till ren och skär galenskap! man läser och man blir rädd och fundersam, det är väl bara att tuffa på som vanligt och ha koll på hygienen så slipper man skiten, man behöver ju lixom inte slicka på lycktstolpen utanför vivo hökarängen.

Är du rädd'?

 

Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej! vet du någon bra musik som du vill dela med dig av.. artister, band och låtar. jag gillar nästan all musik så det är bara att ge förslag i mitt senaste inlägg i bloggen:).

tack i förhand/ louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-23 @ 23:43:31
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0