typsikt!

jag klagade ju på att digitalboxen inte fungerade  tidigare bloggar idag, tror ni inte Millan lägger sig i soffan tar kontrollen till boxen i handen och startar den? JO!!!!!!! hur fan i hela helvetet kunde jag ens missa att sätta på boxen?

iställer har jag ryckt och slitit och dragit i sladdar och svurit mig hes, nej nej då kommer kvinnan hem och kirrar det i ett naffs, sen såg hon sådär rysligt jävla nöjd ut som bara en kvinna kan göra när hon kirrat nån som inte mannen klarat av.

Hon kom hem från sitt lilla äventyr för nån timma sen och ligger nu och snusar i sängen, jag har fixat kaffe så jag ska snart in och väcka henne,

har vart rätt tomt i lägenheten idag utan henne, har ju saknat min lilla babe! imorgon ska hon på äventyr igen, jag lovar att avslöja vad det är för nått.... typ i september :D ha tålamod!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha!! Braaa jobbat André!! Det första man gör är väl att slå på boxen? ;)

2009-07-30 @ 13:56:43
URL: http://lizoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0