FÅR JAG SÄTTA MIN SLADD I DIN KONTAKT?

Det va precis det jag gjorde!

under dagen har jag funderat på att ta hand om ormboet av sladdar bakom tv,n men eftersom att mitt största hatobjekt är just sladdar så har jag låtit bli, min babe sa igår att hon ville ta hand om det, men jag tänkte endå göra det.... Nu på kvällen så satte hon sig så sött bakom tv,n och började nysta i havet av sladdar, det kanske tog nån timma eller nått men nu ser det fasansfullt snyggt ut :D hon är bara för underbar :D

nu är vi tillbaka i soffan efter lite snusk i sänghalmen ;D sjukt jävla skönt! besparar er från detaljer hehe eller kanske inte ;D

Morgondagen lyder som följer, jag ska åka samtidigt som min babe in till odenplan, hon ska på sitt äventyr igen och jag ska "hem" till min gamla lya och spana efter brev, förhoppningsvis har kronkalle inte lämnat några kärleksbrev hehe...

blir nog kvar där ett tag för kl 3 ska jag möta upp en gammal kollega som ska hjälpa mig att hämta ÄNNU en gratissoffa :D en riktigt stilig vit soffa :D sjukt najs med två soffor fram tills att vi skaffar en tuff hörnsoffa, även denna soffa är bortskänkes GRATIS ÄR GOTT

Sen vete fan vad som händer, ska laga nån najs middag åt mig och babe får se vad det blir för läckerheter :D

Ne nu är det bums i säng! jag ska fortsätta på min spännande bok " dödens pendel" sjukt jävla bra bok! " rekomenderar"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0