chili på snoppen!

tredje gången gillt eller vad säger man ? Idag så fick jag för tredje gången i mitt liv chili mellan bena! jag stog där i köket och hackade chili och grejade, jag kirrade en najs marrinad, när den va klar gick jag på muggen, självklart tänkte jag inte på chilin och gjorde det jag skulle, sen sved det till! MUMS!

fast den här gången va det ganska milt, första gången fick jag ju morsans starka pipipiri på den, DET va smärtsamt! men men det är väl typ bara jag som lyckas med sånt...


Läget i förorten då¨? rätt lungt, jävligt lungt, ûber lungt , sinnesjukt lungt! Men den här veckan har gått rysligt fort! känns som att det va måndag igår typ, skumt det där!

Imorse började det snöa! det tycker vi inte om, ska det snöa ska det göra det under natten och då ska det komma MASSOR med snö, ingen jävla fjölsnö!

ska glo en stund på Big brother nu från 2002 :P sen ska jag krypa i säng ;)

puss o kram

  en bild från den gamla goda tiden :P min 24 års dag haha rom rom raj raj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0