Den feta gråsälen

Yes här ligger jag som en fet gråsäl i soffan och dricker lite bira och kollar på extrem överlevndad, Babe har krypit ner i sängen för länge sen! hon ska upp 05.30 nåntingsånt tror jag FYFAN! själv har man en najs sovmorgon till iaf kl 07.00 hehe!

Helgen har vart rysligt jävla lugn! kan behövas lugn ibland så man kan ladda om ordentligt, känns som att man har en tuff förkylning på G så det kanske är lika bra det?

I fredags kväll kom jag hem efter jobbet, Olof va med och skulle köpa en platta bira av mig High school musical :P

Lördagen bjöd på chill i högsta klass! jag va inte ens utanför dörren under dagen och låg och ugglade i soffan God mat, öl, chips och annat lördagsaktikgt :D

Nu under söndagen så va vi hos Millan syrra som fyllt år på kalasfika med kanske inte hela släkten men nästan :P rätt intressant, påminner lite om min slält oxå så det känns ju betryggande hehe! men inga större analyser av det endå! : )

Så rätt chill och skön helg som avsluteades med lite hederligt in and out hehe ;)

Ne nu ska jag spåna lite på nästa blogg som kommer handla om lite andra saker än levande :P millan va snäll nog att dra upp ämnet i fredags natt, "hur vill du att din begraving ska va?" för det vill jag diskutera när jag ska sova :P

so long alla sköna människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0