DET LUKTAR SNÖ!

Den är inte långt borta nu! min rygg skriker att snö är på ingång, Det luktar verkligen " det är dags för snö "
Hoppas vi får en rysligt najs vinter och inget blask blask, det vore ju sjukt najs att hoppa omkring i snön och bygga snögubbar och kasta snöbollar på herrar i höga hattar!

undrar hur många gånger Millan kommer mula mig i vinter, jag tippar på att det kommer bli ett x antal gånger :P men hämden är ljuuuuuuv ;)


Nu när det vankas snö får vi se hur SL klarar av det, tydligen så har dom under natten bytt ägare, ska bli intressant att se vad dom kommer att hitta på för att förbättra resandet, man kan ju kanske hoppas på sänkta biljettpriser :D



Just nu sitter jag på kontoret och ugglar och funderar på om jag ska gå en rond med kaffemaskinen eller inte!

Ne dags att göra lite vettiga saker!!



Kommentarer
Postat av: E M E L I E J R [en personlig fotoblogg]

Hej♥! Jag är en utav finalisterna i haidis.se tävling, där man kan vinna ett kamera-filter, och det är just den modellen som jag skulle behöva :). Länken hittar ni nedan... Så skulle du kunna vara snäll och rösta på mig? DU BEHÖVER BARA SKICKA EN KOMMENTAR TILL HAIDI, DÄR DET STÅR "JAG RÖSTAR PÅ NR. 3, EMELIEJR"! Det skulle betyda ENORMT mycket, och glöm inte att alla som röstar på mig, och berättar det för mig kommer få en länkning när tävlingen är avslutad! Tack på förhand♥



http://haidis.se/2009/november/vem-vill-du-ska-ta-hem-vinsten-rosta.html#comment



Föresten, fin blogg du har! :)

2009-11-02 @ 21:38:35
URL: http://emeliejr.blogg.se/
Postat av: sanna

Hejsan, allt bra? :)

2009-11-02 @ 22:58:06
URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0