En dag som alla andra

Hej alla barn nu är det barnprogram, titta här vad farbror Frej tar fram! En liten Darin och nu ska ni höra, vad man med Darin och köttkvarn kan göra. Släng han i kvarnen och klibbeli-klabb, så har du fått dig en liten kebab

Jag känner att jag behöver en kopp java nu innan jag fortsätter mitt "fantasifulla " bloggande

Stackars min babe som lider blodbrist : ( Det är syndast i stan om henne, kan inte va lätt det där när tant röd kommer på besök... just nu står hon och steker blodpudding för att få i sig lite järn, det kan behövas så trött som hon är : ) Min lilla hoppetoss

den där kaffen va det ja! återkommer strax

Så tillbaka, gled ut och tog en cigg oxå! Det duggade lite lätt när jag kom ut, men efter halva ciggen öppnade sig himlen och släppte ut en jäääävla massa vatten, jag och ciggen blev dyblöta så jag flydde in igen!

Bristen på bloggämnen är enormt just nu, eller det kanske inte är det men jag kommer fan inte riktigt på vad jag ska skriva om en dag som denna!

Jag kanske borde skriva att jag blivit TV "kändis" woho! Mr Robban Aschberg körde upp en kamera under näsan på mig för någon månad sen, Fan måste säga att han är en riktigt stilig karl! satan i gatan! respektingivande människa,

Jag kommer nog att blogga om det vid ett senare tillfälle, Men till Alla som nu sett Aftonbladet 200 sekunder så kan jag med all säkerhet säga att jag då inte stoppar några pengar i egen ficka, det är bara att granska mig :D fram med lupp och förstoringsglas bara : )

men som sagt mer om det sen!

imorgon är det fredag! fyyyyyyyyfan! va skönt! den här veckan har gått rysligt snabbt, vilket iof är rysligt skönt MEN man blir ju bara äldre snabbare oxå! *dubbelsuck*

Vad som händer i helgen? NADA! fan vi har vart uppbokade varenda jävla helg hur länge som helst, nu förtjänar man lite vila :D men vi får se, det kan ju hända nått spännande bara sådär typ :D

Ne nu ska jag ta tag i faktureringen och sen springa hem till babe och pussa på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0