EN HELT VANLIG MÅNDAG!

1 JAG FÖRSOV MIG

2 FICK ÅKA SKRUTTIBANGBANG TÅG TILL JOBBET

3 SPILLDE UT KAFFE PÅ JOBBETT

4 KROCKADE MED EN LYKTSTOLPE PÅ G FRÅN JOBBET

5 TORSKADE PÅ FIFA

6 FICK ANDNÖD AV EN FET KVINNA MED ALLDELES FÖR MKT PARFYM PÅ TUBEN FRÅN ROBBAN

7 FICK ÅKA SKRUTTIBANGBANG TÅG HEM!

jag vaknade upp första gången innan babe skulle gå till jobbet, jag somnade om igen, vakna vid 7 men skulle bara "vila ögonen" en stund till, vaknar 07,40! gah!

fixar och trixar knallar till tuben! den är självklart gammal och låter satan!

på jobbet spiller jag ut dagens första jobbkaffe *suck*

på g från jobbet till robban går jag och smsar och med huvudet nerböjt kraschar jag rakt in i en lyktstolpe!! ingen såg mig vad jag vet iaf och smällen va lätt men endå :P

Robban dödar mig med 3-1 på fifa

på g från Robban kliver det på en tjock kvinna med grymt mkt parfym, jag känner att jag får svårt att andas! och JAG är INTE ens allergisk mot sånt!!!! fyfan stackars satar som får stå ut med parfymdoft och annat läbbigt.

 sen fick jag såklart åka skruttskit tåg på g hem oxå! fyfan hur klara man sig ifrån att inte bli döv när bara dom gamla tågen fanns? det låter ju fan lika högt som en orkan!

resten av kvällen har vart lyckad Millan styrde upp sinnesjukt god mat :D hon är en dunderkock hon :D ME LOVE!!!

nej nu ska jag krypa ner i sängen och brottas med babe som säkert vräkt ut sig över hela sängen inatt med :P

so long lång kalsong :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0