FREDAGS BLOGG :D

ÄNTLIGEN Fredag!!!!!

Fysatan va skönt! En till arbetsvecka i livet är avklarad, ännu en vecka som gått sinnesjukt jävla snabbt! Känns rätt tradigt att jag jobbar kväll imorgon, skulle egentligen jobbat dag men bytte tydligen pass med min kollega för ett tag sen, så det är bara att bita ihop och se glad ut!

Ingen aning vad som händer imorgon, tror jag åker direkt hem och självdör i soffan med babe och glor på idol :P Fredagsnöje JAVISST!

På lördag lutar det åt att vi ska va barnvakt åt Mr Lukas :D Min gamla kollegas Annas son : ) riktigt klockren kille på 4 jordsnurr :D kan bli kul faktiskt!

söndag Jag är sjukt plåtningssugen så jag hoppas jag får tillfälle att ha en plåtning! :D

Dagen då?

Rätt lugn och städad dag på jobbet, jag funderade på vad jag skulle pyssla med när jag slutat, Millan Skulle till Sophie och mysa med kisseunge, så antingen åka och hämta post, åka till robban, åka hem eller följa med, en gullig liten 11 veckors kattunge avgjorde saken :D

Det va en riktig liten snygg tjej som låg i sängen när vi klev innanför dörren :D
Massa kaffekoppar och halvkass mage senare va vi på g hem till förorten igen : )

Hem och laga mat och chilla och bara vara! '

  

nu ska jag sova :D




Kommentarer
Postat av: Anna

Heeej!

Vill bara säga att Du och Millan är helt underbara som ställer upp som barnvakter på lördag!

Jag har pratat med lukas om det och att han förmodligen ska till er på lördag... Han är så rolig, Vill du veta vad han sa? :)



Jag - mamma tänkte att du kanske skulle få besöka Millan och André på lördag, och då ska inte mamma vara med.. dom är jätte snälla. Millan är en tjej som mamma, och André är en kille precis som pappa.



Lukas- Mamma, är det mina kompisar?



Jag - Ja, visst är dom dina kompisar.



Lukas - Jaa! det är mina kompisar! finns det leksaker där?



Jag - =) jag vet inte om det finns några leksaker där, men förmodligen inte,så du kan ta med dig lite av dina egna.



Lukas - då tar jag med mina bilar! Och vad ska dom bjuda mig på?



Jag - hahah! mamma får ge lite pengar till Millan och André så kan dom köpa lite lördags godis till dig. det blir väl kul!?



Lukas - jaaa!



=) Ni är änglar! Tack.

Kram Anna

2009-11-13 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0