JAG ÄR RÄTT OSÄKER

MEN JAG TROR ATT DET SNÖAR!

Kom nyss in från en rök och kaffepaus, jag tror en snöflinga behagade använda min näsa som landningsbana men som sagt jag är inte säker!

Jag och Zara har dragit igång en storstädning på kontoret, hon körde snabeldrake och jag gjorde rent hus med mott och hink! en härlig kombination  av rengöringsmedel och desinfektionsmedel ( att det alltid ska va så svårt att stava till desinfektionsmedel) ångorna från desinfektionsmedelet fick mig för några sekunder att känna mig redigt berusad! full på arbetstid det är grejer det!

Så nu har Zara städat in mig på kontoret, jag sitter i en skruvad ställning med fötterna uppe på bordet och ryggen vriden i nån S ställning haha. tur att jag har mitt kaffe här :D



Skulle jag passa i detta tror ni? får jag komma hem till dig och städa om jag ser ut såhär? :P


Kommentarer
Postat av: Millan <3

NEEEEEEEEEEEEEEEJ, DET FÅR DU INTE!!!!!!!!



HUUUAA



Puss puss älskar dig

2009-11-19 @ 18:57:27
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Maria

Du får komma hem till mig å städa även fast du inte ser ut sådär ;-)

2009-11-19 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0