MASTODONT BLOGG!

Det är lika bra att förvarna dig kära läsare, Jag kommer skriva ett dunderinlägg! orkar du läsa? :P

Det hoppas jag verkligen!

Jag ligger nu som en fet gråsäl i soffan i en riktig jävla matkoma! jag är så sinnesjukt jävla mätt så ni anar inte! Idag va det jag som stog för maten i huset! potatis, kött och wookgränsaker med vitlökssmör! sinnesjukt jävla gott!

Innan jag drog igång med maten så gick jag en rond med diskmaskinen, Det är nämligen så att när man diskar så kommer det vatten ner i en slang som sakta men säkert fyller på diskmaskinen! upptäcker man inte detta på en vecka eller nått och öppnar den bemöts man av en odööööör utan dess like! ni kan ju själva tänka er alla lukter som bildas när man diskat...

Det är fan vidrigt! jag fick vira runt en halsduk ett par varv för munnen för att inte få i



Jag har nu under kvällen återhämtat mig från ett nästan 4 dagar långt migränanfall! Det började med att jag fick sjukt ont i nacken efter att jag sovit som nått jävla miffo, Värken letade sig upp i huvudet och utvecklades till sjukt jobbig migrän, ingen dunder smärta men det va fan jobbigt! typ som en lång utdragen bakfylla!

Jag har knaprat piller som en jävla dåre senaste dagarna men INGET har hjälpt : ( igår på morgonen trodde jag att jag vart drabbad av svinet, jag mådde så sjukt dåligt och ville bara lägga mig i fosterställning på golvet i badrummet och må dåligt! helst med en flaska sprit i handen :P
 
Men nu mår jag iaf bra :D efter en dos najs sex så mår man kalas bra :D

apropå smärta så hittade jag nyss en bild på mitt trasiga ben!



Så här såg det ut efter att jag trillat ner för en trapp på fyllan :P vackert eller hur :D

Haha vi va på erotikmässan igår kväll, jag hade pumpat i mig en REDIG dos med piller så att jag kunde behaga komma iväg, Jag, Millan, Olof, Jokke, Jimmy, Maja och Julia knallade runt på mässan och kolla på massa grymma grejer :D tänk va mkt roliga sexgrejer det finns :D

Vi stog och glodde och pillade på några lösfittor :P haha jag fattar inte riktigt att folk tycker att det är skönt att "sätta" på en sån ? känndes inte så verklighetstroget när man stoppa ner fingrarna i en :P

har du testat??



Det vart iaf en del shopping för mig och babe :D Hon har hittat en ny bästa väb :P


Jag MÅSTE bara berätta vad jag pysslade med på tuben häromdagen, jag hade suttit på jobbet och ugglat i ca 90 min efter att jag hade slutat, av nån konstig anledning orka jag inte åka därifrån, men jag kom iaf iväg och skulle möta upp babe i liljeholmen, jag fick med min vanliga tur åka skruttibangbang tåg, sånna där gamla skruttvagnar!

Jag fick en liten lättare hostatack efter att ha svalt lite saliv fel, mitt i hostatacken kännde jag hur en nysning va på g, jag drog upp armen ännu mer, Eftersom att folk är livrädda för hostande och snorande så skydda jag så gott det gick, jag gjorde stans största nysning, snoret flög åt alla håll och kanter av nån skum anledning, Folket började skruva på sig, titta konstigt på mig, gå längre bak i vagnen, Folk är fan livrädda nu för minsta lilla nysning! jävla grissjuka!!!!

Den är så jävla hypad och uppskruvad just nu att man kräääääääääääks! vad stog det häromdagen i tidningen? " julskinkan kan vara i fara pga svininfluensan" NOOOOOOOOOOOOOOO eller? jag tänker då fan äta min julskinka och inte bry mig ett skvatt!



Imorgon är det äntligen fredag igen!

Imorgon kommer morsan upp på besök :D Det ska bli riktigt jävla kul! lär väl bli en hel del vin och skitsnack under kvällen kan jag tänka mig :P

Millan ska sno mitt kort och åka iväg med morsan till kungens kurva och storhandla :D ni har vi tillgång till bil så nu kan man handla utan att tänka på hur tungt det ska bli när man åker hem med SL!


JAG VILL HA SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!

vid den här tiden förra året va det fan snökaos i stockholm, allt stog fan stilla! vad har vi nu?? REGN REGN REGN REGN!!!! så jävla trist! kommer vi NÅGONSIN få uppleva en riktigt vit ju igen eller kommer det bli typ medelhavsvärme här i Sverige om typ tio år?

jag vill kasta snöboll! bygga snökukar, slänga mig handlöst i en fet snödriva!

komsikom snööööön kom kom kom!

Hum vete fan vad jag ska skriva men jag tror jag avslutar nu!

vi ses i dimman mina kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en bra ide är ju att koppla ur diskmaskinen???

2009-11-30 @ 15:04:14
Postat av: Emmi

Julskinkan va väl snarare hotad för att Sveriges bönder är riktiga svin (höhö) och inte kan ta hand om sina djur... ;)

2009-11-30 @ 20:29:15
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0