SISTA SÖNDAGEN!

Äntligen här sitter jag på kontoret det är min SISTA Söndag NÅGONSIN! ska bli sjukligt jävla skönt att f¨ha riktiga helga helger istället för detta hattande som man har just nu...! skönt att få in lite nya friska vindar på kontoret oxå :D

alright! I fredags kom mina härliga syskon upp till stockholm :D Vi bara chillade och hade det hur najsigt som helst i fredags :D På lördagen skulle vi åka till en grav ute i huddinge och tända ljus, men det vart aldrig av tyvärr

orskaen va att vår diskmaskin helt plötsligt vart fylld med vatten som läckte ut på golvet!!! yes så på med gummihandskarna för att börja ösa ur det VIDRIGA vattnet som va i maskinen FYFAN! Försöka hitta nån med rörmockar egenskaper på en lördag är kanske inte det lättaste...

När det hela va över kom Ida förbi på skräckfilmskväll vi kollade först på paranomal activity som va en riktigt bra film som tydligen ska va verklighetsbasserad HA HA HA heeeeeeeeeell no! vi förde livliga diskuttioner om denna va sann eller inte, rätt kul :D syrran sov iaf med lampan tänd :D

Just nu kurrar det ordentligt i magen faktiskt, rysligt hungrig, endå har jag klämt i mig en beackolåda ala Millan :D

ska strax visa min nya kollega hur man fakturerar det ska bli rätt intressant :D

bloggar mer ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0