AB trasig måste lagas

Jävlar va jag va trasig imorse när jag vaknade, jag hade dundrande huvudvärk , mådde illa som en gravid flodhäst med nageltrång. jag kände mig svag och hjälplös och stog och tyckte synd om mig själv i duschen med varmvatten i en 20 minuter!

jag va bakis och skakis! MEN lyssna på detta! jag tog 2 öl och en liten whiskey jävel till sverige VS albanien igår! nu är ju frågan hur i HELVETE man klarar att bli bakis på så lite?

min kusin hälsade mig välkomen till andra sidan av 25 år, Jokke tyckte oxå att jag blivit gammal, är det så? är jag slut som party André? är jag slut som människa? varför är jorden rund, varför är himlen blå? varför kan inte flodhästar flyga? varför har hasse Aro så skön röst?

världen är full av frågor i natten


Jag är trasig i ögat oxå! jag har ont vid sidan om ögat typ vid muskeln? varje gång jag blinkar gör det lite ont, typ som att man petar på ett blåmärke, ganska irriterande! hoppas jag kan sova bort det onda, eller så vaknar jag upp blind ?

fråga? varför tycker vissa speciellt tjejer att det är så jävla spännande att peta på blåmärken? varför tycker tjejer om att klämma finnar på killar? svar tack!

ja nej jo det börjar närma sig sängdags!

imorgon är det fredag! huuuuuuuuuuur skönt är inte det?! vad väntas denna helg då?

Fredag noll koll

lördag då blir det barnkalas :D lilla amanda fyller 2 bast :D
senare ska vi ända ut i ödemarken ( ekerö) det är käpprätt åt helvete från sätra! typ strax till vänster om Afganistan.

söndag då ska jag va bakis och jobba HEJJA!

nu ska vi se hur stor respons jag får när jag tänker göra som "stor" bloggarna gör blondinbella är ju expert på att ha frågestund i bloggen, så nu har ni chansen! Fråga fråga fråga mig vad ni vill och jag ger er svar! kom igen FRÅGESTUND ala André!

Jag räknar med en bunt frågor imorgon när jag vaknar!

godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

som en gravid flodhäst med nageltrång!



HAHAH

2009-10-15 @ 23:02:39
Postat av: Heidi

usch...klämma finnar på nån annan än sig sj e ju så jävla grose..usch nej...

2009-10-15 @ 23:15:51
Postat av: Millan <3

Vad hos mig är det du älskar???



Älskar dig!! Puss

2009-10-16 @ 06:06:08
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0