ÄNTLIGEN HELG!

ÄNTLIGEN! ca en timma kvar för mig sen jävlar är det helg! den här veckan har varit extra jobbig, vete fan varför men jag har sovit rätt kasst och varit allmänt seg, jag tror jag har en förkylning på G eller nått annat spännande!

ikväll blir det fredags mys ute i förorten! jag är för seg för nått annat kan jag säga! sen måste man ju ladda upp för morgondagen då det är 2 års kalas och inflyttningsfest, då gäller det att va på sitt bästaste humör :D

jag ska nog ägna fredagen åt att redigera och fixa och trixa med bilder. känns som att man ligger lite efter med det *suck*

får spåna lite på nya fotoidéer oxå! http://www.fotografandre.blogg.se

Nu ska jag återgå till det jag ska göra!

over and out så länge :D

PS kolla inlägget under oxå ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0