DESSA JÄVLA FJORTISAR!

Igår kväll va jag hemma hos Roban och körde några rundor FIFA 10 och fixade med boxen, När vi skulle rulla iväg så knallade vi till skärmabrink glada som två skolflickor.

vi garvar när vi hör ett gäng fjortistjejer härja lite längre fram, nästan vid tuben kommer en tjej springandes med en halvrökt cigg i handen " snälla det här är min sista cigg kan jag få en av er?"

"nej vi har inga kvar" säger vi och går förbi

några meter längre fram möts vi av hennes tjejkompisar som kläcker ur sig

fjortis "fyyyfan va ni är elaka"
André " du kan va elak"
fjortis "jävla bajsungar!!!"

förvånade över dagens ungdom knallade vi ner för trappan vilt diskuterandes om hur man ska bemöta sånna vidriga varelser?

Robbans bemötande kommer i fortsättningen att bli " men försvinn ditt jävla äckel"

Mitt kommer i fortsättningen att bli att jag låter jävligt högt och konstigt samtidigt som jag skakar på huvudet ochutstöter mystiska ljud.

Hur bemöter du vidriga små äckel fjortisar?

Nu när jag endå är inne på dessa små konstiga varelser.

Imorse när jag måndags trött och orakad satte mig på tuben som för övrigt va en gammal äcklig tunnelbana, bara det är pest en måndagsmorgon,

det går inte att sitta normalt utan att man ser ut som att man fått 25 cm kuk i röven och man sitter alldeles för nära varandra för att det ska kännas bekvämt!

Jag sätter mig framför en jätte blonderad tjej i 14 års åldern, det mörka håret börjar mycket väl synas under den platinablonda kallufsen. jag plöjer ner mitt ansikte i en metro några stationer, med jämna mellanrum tittar jag upp för att inspektera min omgivning, tjejen tittar forskande på mig.

jag lägger ifrån mig tidningen och stirrar blindt rakt ut i verkligheten. jag känner hur tjejen fortsätter stirra och stirra och stirra, en människa som verkligen råglor är det värsta jag vet för jag vet fan inte vart jag ska ta vägen, detta stirrande pågick från Liljeholmen till Gamla stan, JOBBIGT!!!!

Nu ska jag fortsätta jobba lite och sen blir det en redig blogg om helgens bravader!

ses i dimman mina förortsvänner!


Kommentarer
Postat av: Josse

Be om att få se legg. =)

2009-10-12 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0