DU KAN VA FILMJÖLK!

Jag vaknade upp imorse av att mobilen ringde, det va min kära vän Robban som medelade att han minsan nästan men bara nästan eldat upp lägenheten, jag tippade först på att han trillat nerför trappen och ramlat rakt ner i en hög med hundbajs men då hade jag fel.

ÄNTLIGEN MÅNDAG! hallelulija eller inte? vart tog helgen vägen? har det ens vart helg? jag har vart ledig en dag och det va i lördags! buhu! runt 13 tiden ringer min kollega och medelat glatt att vi ska få en till coach inne på kontoret som enbart ska jobba kväll samt söndagar :D det innebär alltså att jag i framtiden kommer få slippa jobba varannan söndag! HELL YEAH! börjar nästan gå framåt på kontoret nu. nu fattas bara löneförhandling hur det nu ska gå till!

Helgen då

I lördags va det upp och skutta tidigt som gällde! jävlar i min lilla låda, Våran lilla mini vän Amanda fyllde 2 så det skuller firas på leklandet, tjofaderittan va man flängde, hängde och gjorde massa konstigheter typ som att försöka dränka sig själv i bollhavet, jag vill ha ett bollhav hemma!

skulle va rätt tufft att ha sex i ett bollhav! *tummen upp och jätte leende*

efter lek och fläng åkte vi hem och självdog! sen va det dags att bege sig låååååååååååååååångt ut på ekerö till Millans kollegas inflyttningsfest! det va käpprätt åt HELVETE långt bort, när vi stog i ett litet " centrum" och väntade på sista bussen trodde jag att vi va vid världens ände, kallt, blött, blåsigt, konstiga människor och skog samt mörker!

partyt va lyckat vi spelade twister och sjöng singstar :D jag sjöng! jag sjunger aldrig när det gäller sånna där grejer! kors i taket!

Vad mer?

igår när jag kom hem låg millan halvdöd i soffan med träningsvärk från både leklandet och twister SÖTT :D

ska försöka få upp bilder när jag kommer hem om jag inte blir sönderpippad av Millan :D

Här ska det pippas som aldrig förr tydligen! odla mini André ja ja ja :D

blogg.se vägrar ladda upp dom bilderna jag vill just nu så jag SKITER i bilder just nu! bajs på blogg.se bajs bajs bajs bajs i stjärten!

nu ska jag fakturera sen jävlar ska jag hem och pippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0