En blogg i natten!

Det är iof inte riktigt natt än eller jo det hade det vart om det hade vart lördag för några dagar sen, då hade klockan vart 00.08 just nu! fan det här med tidsomställningent är jobbigt och konstigt, min redan förvirrade hjärna blir ännu mer förvirrad och allt blir en förvirrande röra, ja ni som känner mig borde ju ha koll :P

Det märks att det börjar bli vinter nu! SL kör som sniglar pga halt spår! lövhalka heter det varje år!!

Millan har legat nerbäddad i sängen sen kl 20.00 hon är grymt förkyld : ( snorar och snorar och snorar lite till, jag förebygger sjukdom med whiskey som vanligt :P

Annars då? jo jag har kommit fram till att jag har bloggat för jävla dåligt senaste tiden! det kommer att bli en ändring på det! jag lovar att blogga minst ett par gånger om dagen! lite mer vridna konstigheter från mig :D
måste börja få upp mer bilder oxå! Ny design kanske??

Ne nu ska jag ta hand om den sista disken och sen ska jag fan krypa ner i sängen och sooooooooooova!

c ya!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Man ska inte lova saker man inte kan hålla!

2009-10-30 @ 10:02:30
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0