JAG ÄR EN SMULA STOLT!

jag är en smula stolt över mig själv! på jobbet reggade jag mig på BET365 och lirade på Sverige VS Albanien. jag tippade 4-1... för första gången i mitt 26 åriga liv tippade jag på någonting. denna första gång vann jag oxå!!! :D

satsa 30 kr på en 4-1 seger och jävlar va nerverna hoppada jag, när Anders Svensson läcker tog sig igenom försvaret och dundra in 4-1 :D hell yeah tack så mycket sverige jag vann 500 kr :D

innan det va matchtime så va jag, Babe, pixxie och hennes karl Danne ute vid Beckomberga psyksjukhus som är nerlagd men fortfarande står kvar, va rätt creepy att gå omkring där men man fick ju en del najs bilder :D

vi flydde när vi hörde skumma skrikande ljud innifrån byggnaden!

när vi kom hem frös vi satan och Millan lagade för första gången i sitt liv soppa som vart så jävla sinnesjukt god att jag åt som en häst!

nu ska jag borsta tänderna och sen jävlar är det sängen!

godnatt alla galningar som läser min blogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0