JAG SÅG NYSS FRAMFÖR MIG

Jag satt och fiffinurlade på gården med en kopp java i ena handen och en cigg i den andra, helt plötsligt från ingenstans börja jag tänka på när jag skulle lära vår framtida son/dotter att cykla :D

Ni vet när man går bakom ungen och håller i och sen helt plötsligt släpper, och ungen blir så förvånad att han/hon kan cykla att ungen tappar balansen och kraschar rakt ner i asfalten och blir fly förbannad att man släppt taget :D

Kommer ihåg när min farsa gjorde det på en låååååång gångväg ute i tumba. jävlar va förbannad jag va när han släppte taget :P

Jag funderade dessutom på häromdagen om jag skulle införskaffa en bandspelare son dygnet runt spelade in alla roligheter ungen kläcker ur sig. barn är ju för roliga när dom vräker ur sig allt dom tänker på :D


Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha..det lär ju dröja ett bra tag innan du får nöje av den bandspelaren =))

2009-10-14 @ 12:23:34
Postat av: Heidi

Haha..det lär ju dröja ett bra tag innan du får nöje av den bandspelaren =))

2009-10-14 @ 12:24:55
Postat av: Gabriella

Ååh blev alldeles varm i kroppen när jag läste detta..

Minns när min pappa skulle lära mig cykla..

"Pappa, du håller väl i?" "Ja jag håller i, fortsätt cykla du.."



".... PAPPA! Du håller inte alls i !!!!!!!!!"

"Nej men det behöver jag ju inte heller, du cyklar ju själv!" :D Älskade barndomsminnen!



Önskar er lycka till med allt!

2009-10-14 @ 15:31:14
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0