PAPPA ANDRÉ!

Enligt facebbok så är jag gravid med en varningstriangel, hur man än vrider och vänder på den så hjälper inte allt vaselin eller smärtlindring i hela världen när jag ska få ut den :P undrar om det blir av det manliga eller kvinliga könet :P

okej André återvänd till verkligheten nu!

det är dags mina vänner & ovänner :D om 2 veckor slutar min babe knapra p-piller! med andra ord så börjar vi våran uppgift att befolka världen med små min André,s och mini Millans :D jag tror världen är redo för en liten mini AB :D


vad tror ni gott folk blir jag en bra farsa?

Millans ord ute på ballkongen för nån dag sen

hoppas ungen får ditt utseende och min intelligens :P kommer bli rätt intressant att se vad som ploppar ut!



Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken liten sötnos som du håller i =)

2009-10-05 @ 16:45:53
Postat av: Anonym

Kära Andre. Tänck dig för. Inanan du skaffar barn med henne. Ett tips från några som känner din så kalade FRU. p.s du kommer bara bli utnytjad.

2009-10-13 @ 11:54:23
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker ni gör heeelt rätt!!

Go For It!!!

2009-10-14 @ 09:40:41
URL: http://johannabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0