TILL VÅR KÄRA BEUNDRARE!

Hej kära beundrare som komenterar så snälla saker i min och Millans blogg

Hoppsan helt plötsligt från ingenstans har jag och min kära fru fått en beundrare, en vänlig människa som skriver vänliga komentarer i våra bloggar.

jag kopierar vad denna snälla person har skrivit

Postat av:

"Kära Andre. Tänck dig för. Inanan du skaffar barn med henne. Ett tips från några som känner din så kalade FRU. p.s du kommer bara bli utnytjad."

 

Anonym om Mitt namn är Millan:

"Vart är ni snygga nån stans????????
Kärleken är nåt man får inte TAR!"

Anonym om Tjaaaaat.......:

"Det är inte bara vi som tycker ila om dig. Vi är ett gäng som vet exact hur du funkar. Du är ett stort misslyckande. Så vi vill bara varna Andre."

"Du kan ju fan inte själv stava.. Vem bryr sig.Det är innebörden som tänkas. Tycker verkligen du borde berätta hur du har det med alla dina skulder för andre. Han kommer hamna i skiten.
Hur har du mage till att ta en Andre som du tyckte var ful och verkligen inte ville ha han. Men nu passar det när alla andra killar har dumpat dig."

 

jag kan börja med det senaste inlägget från vår beundrare.

Jag vet PRECIS hur det ligger till med Millans skulder, tror du/ni inte att vi pratar om vår ekonomi? jag har oxå skulder, Alla gör vi våra ekonomiska misstag i livet. om du/ni tror att det här är nått som skulle få mig att göra slut så tror ni helt FEL. typ som " ohhh noooooo min flickvän har skulder bäst jag dunstar" finns värre saker i ett förhållande än skulder : )

om jag får lov att citera mig själv

"jag ser ut som ett ruttet äpple men med min personlighet kan jag få vem jag vill"

jag vet att jag inte är världens snyggaste, men jag är inte heller världens fulaste, jag är ett mellanting :D Jag vet om att hon inte föll för utseendet direkt utan insidan, det är väl endå den som räknas om jag inte misstar mig? och jag vet oxå att hon tycker att jag ser bra ut. För MIG är det viktigare att personen gillar mitt inre än mitt yttre, för gillar dom bara mitt yttre är dom ytliga.

Jag ville Milla och jag fick henne!

inlägg nr 2 nerifrån

"varning blink blink lys lys blink blink röd lampa piiiiiiiiiip" så jag är varnad. vad är grejen? tror ni inte att jag själv kan se varningstecken? jag må vara blond men jag kan nog se om det är nått som inte stämmer. jag är ju trots allt 26 år och har vart med om en hel del i livet, det är ju inte direkt mitt första förhållande om man säger så ; )

inlägg nr 3 nerifrån

men herre gud kom med nått bättre än " vart är ni snygga nånstans" sandlådenivå typ *gäsp
"kärlek är nått man får INTE tar!! uh? jätte frågetecken

man ger och tar väl i ett förhållande?

och så tar vi första inlägget

"Tänk dig för innan du skaffar barn med henne" " du blir bara utnyttjad"

typ "hjärnaktivitet avstannad kan inte tänka måste göra måste som millan säger "
Jag må ha supit bort många av mina hjärnceller under mina dagar men jag kan fortfarande tänka.

om du/ni inte tror att jag har tänk innan beslutet fattades om att vi skulle skaffa barn så tror ni helt galet fel. jag har tänkt en hel del, tänkt och tänkt och tänk och tänkt lite till, hade jag nu kommit fram till att jag inte skulle vilja ha barn med henne så hade jag väl sagt det? man är väl endå två om det beslutet?

utnyttjad?

ja jag blir väl utnyttjad på ett sätt. Hon vill ha barn, jag vill ha barn då måste hon ju "utnyttja" mig och mina soldater, det är nog lite svårt att skaffa unge utan kille?

sist vill jag bara säga till våra anonyma beundrare att det vore rätt trevligt om du personligen kunde prata med mig om du nu vill varna mig, Det vore kul om man kunde hålla en diskution öga mot öga istället för bakom två skärmar? tycker inte du det? det är ju lite mer moget.

Till min underbara älskling från bloggen " fråga André"

du frågade varför jag älskar dig

redan från första gången vi "pratade" via sms kände jag att det här va en riktigt härlig tjej, fylld med energi med en personlig utstrålning utan dess like, oh så rätt jag hade när vi träffades första gången en kall vinterdag i november när stockholm visade sig från sin bästa sida.

kärleksfull och omtänksam! vi kunde redan från första början prata om ALLT mellan himel och jord bara det är underbart! En person som verkligen bryr sig om alla och inte bara sig själv, det är sällan man hittar nån sån. en helt underbar personlighet!!

wild and crazy is the shit måste jag säga! En person som vågar säga vad man tycker,tänker och känner underbart!

En person som verkligen visar vem hon är och inte nån som spelar nått hon inte är. UNDERBART

varm, kärleksfull, omtänksam, underbar, intressant, rolig, charmig, karisma, galen, påhittig, fantasifull, ordning och reda, Envis

Nu är det ju oxå så att hon är en fantastisk kock! och alla vet väl att vägen till mannens hjärta går genom magen? : ) nästan så att hon slår min egen mor men bara nästan ; )

Hon är en riktig hejare i sängen grrrrrrr ; )

hon håller koll på sin karl :D skit bra! min lever kommer en vacker dag att tacka henne ; )

hon är en RIKTIG snygging!!!

jag kan hålla på heeeela dagen men jag sätter stopp här ; )

sen att hon fiser lite do och då det är en annan femma men det är lite charmigt :D

jag älskar dig!






Kommentarer
Postat av: Heidi

hahaha..bra skrivet...=))

att fisa e bara mänskligt o visar att man kan slappna av med varandra..=))

2009-10-16 @ 11:48:05
Postat av: Jessica

Haha vilken underbar beundrare ni har :D

Det är verkligen människor som inte har något liv eller har lyckats med att skaffa ett...

Men det är underhållande iaf :)

2009-10-16 @ 12:28:51
Postat av: Titti

Du andra jag diggar dig haha ruttet äpple ;)

2009-10-16 @ 12:56:34
Postat av: Bea

Till dina beundrare så kan de kanske rikta kritiken till sig själva, som är så trångsynta människor som inte kan glädjas åt andra, utan måste leka gud och samvete. Är ni lyckliga tillsammans så är ni! Åt helvete med er Beundrare. Det var den sämsta beundrare jag hört talas om. PUNKT!

2009-10-16 @ 21:56:39
URL: http://www.metrobloggen.se/redheadedwoman
Postat av: Emmi

Gud så fint skrivet. Ja, det sista alltså.

Dom där beundrarna verkar ju inte riktigt friska, hoppas ni blir av med dom snart!

2009-10-19 @ 18:14:28
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Elina

Andre jag har känt dig länge och du även mig.



Du vet att jag blev mamma när jag inte ens var 17 och jag vet att du var en av dom som stod på min sida av alla dom som var emot. och det är jag oerhört tacksam för. Du och dom andra i vårat "BB hus" var dom som fick mig att inse att jag kan om jag bara vill.



MEN, du vet även hur svårt jag har haft det. Man får kämpa konstant. Jag gick i skolan och hade inget jobb. Det har tagit långtid men nu lever jag bättre än många andra. Bor i en fyra, har helt okej med pengar, pluggar så att jag kan få ett väldigt bra jobb. Jag säger inte att ni inte kan klara det för om ni bara ger er faan på att ni ska det så kommer ni att göra det.



Ett barn tär väldigt mycket på en, på ens förhållande. Man tappar orken och man ska hitta sig själv i föräldrar rollen.

Visst ni har skulder (vilket jag aldrig haft) dom går att betala av, men tänk på att det blir lite mindre pengar varje månad efter som ni måste betala av era skulder.



Jag tänker inte dömma eller säga elaka saker jag vill bara varna att livet blir svårare när man får barn oavsett ålder, ekonomi, samhällskalss osv.



Jag tror absolut att ni kommer att klara det galant för i dom jobbigaste stunderna så inser man hur lyckligt lottad man är som har fått världens finaste gåva, sitt egna barn.



Lycka till!



Kramar från lilla kötbullen med familj

2009-10-23 @ 10:21:25
Postat av: Mysan

Alltid någonstans finns det små avundsjuka troll.

Undra nu varför dessa troll håller på? Ja jusst det, avundsjuka ;-)

2009-10-29 @ 18:45:33
URL: http://mysanitsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0