VEM FAN RINGER?!!!!!

Klockan halv 12 alltså 23.30 ringer mobilen, ett nr jag inte känner igen, ja ja jag pausar mitt FIFA och svarar
"André"
andra sidan luren hör jag en "babupa" hej jag ringer angående din annons på blocket"
André " hur i HELVETE kan du ringa halv 12 en VARDAG???!!!!!
andra sidan " alltså jag kan komma den imorgon hömta den"
André " glöm det !!!"
andra sidan " aha tack"
översatt i klickspårk " klick klick klock klicketiklockklick klock"

jävla IDIOT hade man kunnat dra armen genom comviqs nät och strypt muppen hade jag fan gjort det!

gha!!!!

för övrigt det här med afrikanska språk "klickspråket" jag hörde en bit av det på tuben förra veckan! sjukt najs vart lite glad när dom satt där och klickade en stund,

nånting jag undrar över är hur mycket chili en chiliplanta kan producera?

fick en av min mor för nån månad sen. den ska tas in på kvällarna, men när man tar in den blir det lessen och tappar löv... den verkar trivas bra därute för nu har jag hittat sinnesjukt många "omogna" chilisar :D rätt najs

imorgon ska jag, babe, hennes kollega pixxie och hennes karl ut till det gamla nedlagda mentalsjukhuset beckomberga och plåta :D kommer bli en riktigt najs upplevelse hehe...

meningen va att vi under helgen skulle göra det men vi insåg att det skulle va för mörkt och läskigt

Helgen då!

Mina härliga syskon clara och jonas spenderade helgen hos oss :D dom kom i fredags då tog vi det jävligt lungt och bara chillade med god mat och kolla tv och snacka skit!

i lördags va vi inne och glodde på ca 500 galningar som va utklädda till zoombies som krälade genom stan. vart några najs bilder faktiskt :D senare på kvällen kolla vi på Sverige VS danmark INGA komentarer!

i söndags drog jag fram "studion" och hade lite syskonplåtning här hemma :D det va sjukt kul !!!!

nått annat som är idiotiskt är idioter som komenterar anonymt här på bloggen, vad är det egentligen för veklingar som skriver grejer och sen inte kan stå för det, töntigt tycker jag! väx upp era små idioter! vad är det för mening att komentera en blogg och inte skriva vem man är? uschabuscha

så du som skrev senaste anonyma inlägget kan väl ge dig till känna ???

dags att slänga sig i bingen med babe nu som redan sover sjuuuukt sött ; )

lite blandade bilder från helgen

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0