4 UNDERBARA!

Det har nu gått 4 underbara månader och en dag sen jag och min underbara babe vart tillsamans. 4 månader?!?!?!?!?!?! det är helt sjukt! det känns absolut INTE som 4 månader. det känns betligt jätte mycket längre!

vi har förlovat oss, vi har flyttat ihop i en underbar lägenhet, vi har planerat barn. det är rätt sjukt! för 4 månader sen och lite till satt man och funderade på vad framtiden hade att ge. vad skulle hända? DET HÄR!

Du som läser nu lär tänka " men åh gud 4 månader är ju ingenting" "vah ? 4 månader och redan förlovade, barnplanering och ihopflytting?" ja det är bara att tänka mina vänner för det här känns så sjukt jävla jätte rätt och då lägger vi en extra betong på sjukt och rätt. Allting känns så självklart, jag ser verkligen framtiden på ett sätt som jag inte sett förut.

det är så svårt att beskriva kännslorna som är så stora och så många. som att man jämt vill skutta runt och skrika ut det man känner, men skulle man göra det skulle man klassas som nån slags dåre och bli inspärrad.

det känns bara så sinnesjukt jävla UNDERBART alltihopa!

jag älskar min babe, min Milla, , mitt lilla minfält , min underbara flickvän min underbara sambo!


föresten här har ni våran allra första kyss ; )



nu ska jag göra mitt här på jobbet sen ska jag åka hem till min babe. vi ska käka tacos :D sen blir det lite dricka och sen ska jag fånga råddjuret i strålkastarljuset ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0