svininfluensan

jävlar vilken hysteri det är just nu med den där jävla svininfluensan! nästan så att man blir lite knäpp! jag är inte ett dugg rädd, blir jag smittad så blir jag smittad och sprutlackerar toan ett par dagar, fan bättre bantingsbetod får man ju leta efter! :D

vaknar man upp och ser ut så här då ska man stanmna hemma



annars då? läget ute i förorten är kalasbra! vi väntar på säkerhetsdörr mohahahahahahaha! nu på fredag har vi inflyttningsparty det ska bli skojigt :D vi behöver följande :D

*Brödrost
*Micro
*En (eller flera) BRA knivar
*Blommor med kruka
*Takfläkt
*Gardiner
*Dubbeltäcke
*Lakan till dubbeltäcket
*Kylskåpsmagneter
*Kylskåpsblock
*Pressentkort på ex: IKEA, BOLAGRET, andra inredningsbutiker

kirrar ni det? :P

I helgen har det vart full rulle! i fredags firade vi Jimmy som fyllde krogmyndig som nu tvingas till att betala dyr öl och dyra drinkar :D

i lördags va det kryssnings time! meningen va att vi skulle åka med bussen som gick 07.45 men efter nogrann övervägan med våra huvuden så beslutade vi att ta en senare buss och båt :P nu är barskåpet fyllt iaf :D

söndags va det party bara för att hehe! tung helg för levern som nu ska få vila ett par dagar innan det är dags för nästa runda! ni ska få bilder men dom ligger på min externa hårddisk hemma :D

ne nu ska jag sätta upp en skylt med en galen gris på jobbet! skål!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den där söndagen var fan inte trevlig. Vet du hur sjuk man blir av att lämna Stockholm? Jag spydde hela vägen till Helsingborg och vaknade dagen efter upp med grisinfluensa, haha.

2009-09-03 @ 18:32:38
URL: http://filosofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0